Om meg

Jeg er ei "jente" på 38 år som er gift og har to barn. På fritiden har jeg noen hobbyer som blir min pust i bakken i hverdagen... Jeg lager en del smykker, syr litt og liker interiør med oppussing av gamle saker og ting :) mail adresse; gryrokkum@gmail.com

søndag 11. mars 2012

Smykker med perler og makrame :)

Da har jeg tatt opp igjen makrame fra barneskolen, og denne gangen ble det ikke blomster"krukker", men smykker :)
4 grå armbånd; tynne og med ulike perler/anheng

Hvitt med hvite perler og stardust perler

Svart med lava perler

Hvitt med rosa korall perler til Tiril

Svart med stardust perler og en svart perle

Svart med mørke stardust perler og en lilla perle til Tuva

Svart med svarte perler og en stardust perle

Svart med grå perler og en stardust perle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar