Om meg

Jeg er ei "jente" på 38 år som er gift og har to barn. På fritiden har jeg noen hobbyer som blir min pust i bakken i hverdagen... Jeg lager en del smykker, syr litt og liker interiør med oppussing av gamle saker og ting :) mail adresse; gryrokkum@gmail.com

mandag 19. mars 2012

dukker ala arne og carlos

Nå har jeg strikket to dukker fra boken til arne og carlos, den ene heter Turil og ble født ved jule tider, men den siste er den navnløse sykepleieren som ble født i dag...

Turil

The nurse

hun har fått stetoskop rundt halsen, spatel, saks, sprøyte og bandasje i lomma :) Hun skal flytte inn på kontoret mitt på jobb:)

1 kommentar:

  1. Du er en av mine favorittblogger:-) Så jeg har derfor veldig lyst til å gi deg en Blogg-Award!

    Se inne på bloggen min for lese litt om hva det betyr:)


    Søte dukker med mange fine detaljer :)

    SvarSlett