Om meg

Jeg er ei "jente" på 38 år som er gift og har to barn. På fritiden har jeg noen hobbyer som blir min pust i bakken i hverdagen... Jeg lager en del smykker, syr litt og liker interiør med oppussing av gamle saker og ting :) mail adresse; gryrokkum@gmail.com

søndag 8. januar 2012

nytt år og nye muligheter :)

Da er 2012 her og et nytt år med hobbyrier kan starte :) Jippi :) Jeg har første og fremst laget smykker som har vært bestilt, og nå er jeg ferdig tror jeg :)
Det ble;
Div lammeskinnsarbånd; her to svarte med div dill :)


et brunt med to rader og T-lås

en annen versjon av morbarn smykke; med engler av swarovski krystaller, stort hjerte og brun skin rem til kjede.

Øreringer med swarovski krystaller.

Jeg fikk nemlig krystaller, wire og div nytt verktøy til jul av de snille barna mine :)

3 kommentarer:

  1. Masse fint, Gry!!
    Vil gjerne bestille et mor barn smykke av deg jeg, hvis du tar i mot bestilling nå?
    Klem:o)

    SvarSlett
  2. Jeg tar imot:-) hvilke farge(r) òg langt eller kort kjede? 150,- for mor med to barn:-)

    SvarSlett
  3. Langt kjede, men overlater fargekombinasjon til kunstneren tror jeg:o) Bruker fortsatt mest svarte klær, så det meste passer til;o)

    SvarSlett