Om meg

Jeg er ei "jente" på 38 år som er gift og har to barn. På fritiden har jeg noen hobbyer som blir min pust i bakken i hverdagen... Jeg lager en del smykker, syr litt og liker interiør med oppussing av gamle saker og ting :) mail adresse; gryrokkum@gmail.com

fredag 14. oktober 2011

jeg skal være med på messe:)

Da er det klart at jeg skal være med på kunst og håndtverksmessa på Lillestrøm i november. Jeg gleder meg ( og gruer meg litt), har fått med Cecilie som psykisk støtte og hjelper ;)

Så da har produksjonen startet:)

 Armbånd med hvite perler, rhinestone mellomdeler og hjertemagnetlås.
Kjede i samme..

Samme i grått; kjede under produksjon...

"Is" øredobber med perler og sølv; Brune

Hvite

Lilla

Rosa

Røde jule øredobber



3 kommentarer:

  1. Når i november? Verdt et besøk der da:o)

    SvarSlett
  2. Det er 18.-20. november. Blir veldig glad for alle som kommer innom :)Det er litt skrekkblandet fryd:)

    SvarSlett
  3. Da får vi se når mminstemann melder sin ankomst..klarer nok å få til det hvis jeg ikke går så mange dager over tida:o)Lykke til!

    SvarSlett