Om meg

Jeg er ei "jente" på 38 år som er gift og har to barn. På fritiden har jeg noen hobbyer som blir min pust i bakken i hverdagen... Jeg lager en del smykker, syr litt og liker interiør med oppussing av gamle saker og ting :) mail adresse; gryrokkum@gmail.com

onsdag 17. august 2011

noe nytt og litt priser

Armbånd med sommerfugl anheng og brune perler; 125,-






Øreringer 100,-



Mor/barn med et barn; 125,-






Det er litt vanskelig å sette priser på alt, for det kommer ann på hva jeg bruker av materiale. Men jeg kan legge ut litt ca priser;

Mor/barn smykke med 1 barn; 125,-

Mor/barn smykke med 2 barn; 150,-

Mor/barn smykke med 3 barn; 175,-

Engle øredobber med liten engel; 50,-

Engle øredobber med stor engel; 60,-


Perlearmbånd med anheng; ca 125-160,- Kommer ann på størrelse og materiale.

Hjerter til pynt; 50 ,- pr stk. De finnes kun i en str; 6,5x8 cm. Valgfri farge på sløyfe og perler :)


Jeg skal prøve å legge ut priser da jeg legger ut noe nytt, men der noen ønsker andre farger, str etc så blir mulig litt endring (opp eller ned).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar