Om meg

Jeg er ei "jente" på 38 år som er gift og har to barn. På fritiden har jeg noen hobbyer som blir min pust i bakken i hverdagen... Jeg lager en del smykker, syr litt og liker interiør med oppussing av gamle saker og ting :) mail adresse; gryrokkum@gmail.com

søndag 27. november 2011

1. søndag i advent :)

Da har nedtellingen til julen startet for fullt :) Nisser og engler har kommet frem, sammen med masse lys :)

Men har da fått lagd litt smykker og.

Ett nytt lammeksinnsarmbånd i grått :)

svart armbånd i flettet skinn (seks skinnsnorer som er flettet) med charms

armbånd med hvite og blanke perler, og sølvfargede mellomdeler

Armbånd med strikk; hvote perler og rhinestone mellomdeler

Kjede med fire rader svart snor , litt lenke og anheng med div; krone, engel, hjerte og perler

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar