Om meg

Jeg er ei "jente" på 38 år som er gift og har to barn. På fritiden har jeg noen hobbyer som blir min pust i bakken i hverdagen... Jeg lager en del smykker, syr litt og liker interiør med oppussing av gamle saker og ting :) mail adresse; gryrokkum@gmail.com

tirsdag 11. oktober 2011

juleforberedelsene går videre...

... i hvertfall ifh til julegaver for andre:)


Morbarn smykke med tre barn; rosa og grått

Morbarn smykke med to barn; grått

Øreringer med blanke/brune perler, og sølv.
Armbånd med to rader; rødt og svart.

5 kommentarer:

  1. Kjempefine smykkerier:) Skal du kanskje lage alle julegavene selv? Det har nemlig jeg en plan om å gjøre. Så gjenstår det å se hvor snill tiden er med meg;) Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  2. Masse flotte smykker her ja!!

    SvarSlett
  3. Her var det masse fint!! Så god du er!!

    SvarSlett
  4. Så koselig å se noen som lager smykker selv :) Jeg holdt på med det aktivt en stund, men så har det desverre dabbet litt av.

    Likte de mor-barn-smykkene veldig godt :D Her inne var det mye lekkert!

    SvarSlett