Om meg

Jeg er ei "jente" på 38 år som er gift og har to barn. På fritiden har jeg noen hobbyer som blir min pust i bakken i hverdagen... Jeg lager en del smykker, syr litt og liker interiør med oppussing av gamle saker og ting :) mail adresse; gryrokkum@gmail.com

lørdag 20. august 2011

nye smykker til kveldens fest..

Disse smykkene er laget til eget bruk, det er utrolig at man aldri har det man trenger av smykker etc når man skal noe :)

Priser i () om noen skulle være interessert :)


Rosa ring av ståltråd og perler. ( 60,-)

Rosa øredobber (100,-)



Kort kjede med anheng i rosa og hvitt (160,-)

2 kommentarer:

  1. Hei.. du er kjempe flink :D
    Jeg prøver meg også på å lage slike ting.. men jeg lurer på hva du bruker på di rosa øredobbene? for å få pynten til å henge ned fra ringen? er så usikker på om en skal bruke staver eller om det er noe annet... evt klipper du stavene til valgt str?

    SvarSlett
  2. Hei, tusen takk :)
    JEg bruker staver ja som jeg klipper til. Bruker både med flat ende, kule eller med ring.
    Gry

    SvarSlett